duminică, 7 decembrie 2008

ATENTIE LA CE ITI DORESTI...DEVINE REALITATE

Scriam acum douaa saptamani ca vreau o schimbare, am facut o plimbare singura noaptea si mi-am asezat gandurile.....
A doua zi imi aducea o surpriza.....sambata dimineata am fost in aeroport sa astept persoana care fusese plecata timp de doua luni si cu care aveam o relatie de 9 luni....
Ciudat..pentru ca atunci cand a plecaat am decis sa ne despartim, dar departarea ne-a apropiat oarecum si am dorit sa mai petrecem ceva timp impreuna...
Am plecat dimineata devreme din orasul meu spre Bucuresti...si ajunsa in aeroport aflu ca avionul are intarziere 4 ore. pfuuu...Ploaie, ceata, eu singura in masina cu gandurile varza: ce caut eu in aeroport cand stiu ca aceasta relatie nu va avea finalitatea fericita? De ce ma intorc de fiecare data ? o melodie de la radio imi aduce aminte de el, de acela care e inca in gandurile mele, si stiu ca in cateva ore altcineva ma va imbratisa....lacrimile vin fara sa vreau...sentimentele isi spun cuvantul....oare eu mai stiu ce vreau?
A urmat un weekend linistit , si impresia ca s-a schimbat, ca ar putea merge si ca in sfarsit si-a dat seama ce vrea cu adevarat....
Dar cum orice minune dureaza 3 zile....nici aceasta intamplare nu a avut exceptie....

In timpul cat a fost plecat m-am angajat si prin urmare in doua saptamani ne-am mai vazut de doua ori cate o ora laa cafea pt ca eu nu mai am timpul pe care il aveam inainte...tot pentru a fi impreuna....

si acum vine justificarea titlului.....calatoriile prin tara in interes de servivciu si ....no time for us
aceste doua saptamani am dormit cate 3 ore pe noapte.
sedinte peste sedinte, conferinte, deplasari.
cate 600 de km facuti pe zi, hotel, Braila, Sibiu, Brasov, Plecat la Bucuresti la 4 dimineata pentru a ajunge la timp la locatie......intrare in Bucuresti la 7...ajunsa la Guvern la ora 8:30, Dumnezeule cum se circula pe aici....pe unde eu nici macar nu cunosc straazile, imi trebuie un GPS(ha ha ha) ..cu harta pe volan ...aventura prin Bucuresti

acum m-am stabilit pentru doua saptamaani in Bucuresti...la Unirii...
un apartament cochet unde voi locui pana pe 20 decembrie......
incep sa ma obosnuiesc cu ritmul asta alert si sper sa nu mai merg pe interzis:)) atunci cand gresesc o strada..

am avut un weekend linistit si am dormit atat de mult cat am putut, si m-am relaxat
de maine incepe nebunia


am fost singura weekendul asta pentru ca nu a vrut sa vina sa stea cu mine, reprosuri ca lucrez 24 din 7, orgolii peste orgolii si ma intreb pentru ce mai accept aceasta situatie? de ce nu incercam sa intelegem inainte sa judecam?

ieri viata mi l-a scos in cale pe El, acela la care mi-a ramas sufletul acum 3 ani....inca mai functioneaza telepatia.....am vorbit, ne-am amintit si mi-am dat seama ca atingerea lui inca mai doare si ca vibratia aceea inca mai exista din partea amandoura.....

oare ce va vrea viata cu noi? a ales de multe ori in locul nostru..


nici eu nu mai stiu ce vreau!
o sa ma canalizez pe munca si las timpul de data asta sa isi spuna cuvatul...

o sa fiu pe aici prin preajma
numai bine si succes......

5 comentarii:

Unknown spunea...

uau...am ramas fara cuvinte...iubesc o fata din iasi cu care am avut o relatie acum un an...si din cauza distantei am hotarat sa nu suferim asa si sa continuam "pe cont proriu" insa departarea ne leaga mai tare si mai tare...vorbin aproape zilnic, ne spunem orice, suntem ce mai buni prieteni si asteptam o minune (sper sa vina la facultate in bucuresti) Dumnezeule, randurile astea le-am simtit pana in maduva oaselor...e atat de greu, nici eu nu stiu ce vreau..cum ar merge din nou relatia la distanta...nu stiu...weekendul viitor vine la mine :)

si app de bucuresti...ar fi pacat sa te obisnuiesti aici, sa ajungi sa ramai aici...eu sunt de aici, stau aici dar as pleca DEPARTE cu prima ocazie...si o voi face....orasul asta te transforma, si nu in ceva pozitiv ci mai degraba intr-un robot...

seara buna!

Razvan spunea...

sry :D...tot eu si anterior...RAZVAN!

SIRENA spunea...

nu as putea sa ma obisnuies, orasul mkeu e superb, dar trebuie sa ma fac ca imi place pentru a da rezultate bune:D

acum sunt in aeroport, amplecat devreme cu grija sa nu intarzii si am avut surpriza de a gasi drumul liber si ghici??...am ajuns fara harta:))

o speranta o mai am si eu intr-un viitor indepartat,,,,stiu eu ca viata tot impreuna ne va aduce...asta imi doresc si asa va fi....pana atunci invatam sa ne apreciem
pupici

SIRENA spunea...

noi nu ne propunem sa ne ma vedem, dar ne intalnim "intamplator" in diferite locuri unde nici nu ne asteptam...e ceva nu?

Razvan spunea...

'nimic nu e intamplator' :)