vineri, 21 noiembrie 2008

ganduri de week-end

E vineri seara,
Am terminat de citit blogul lui Rzavan ( un altfel de blog) si ma simt intr-un fel ciudat.
Pe de o parte mi-am dat seama ca nu sunt singura cu gargauni in cap, cu idei diferite de ale celorlalti, nu sunt singura care face poze soarelui atunci cand rasare sau apune, care inregistreaza sunetul valului si culege flori de camp, pentru a duce o bucatica de natura acasa....
Plecasem de la faptul ca e vineri seara, si majoritatea si-au rezervat locuri prin pub-uri sau discoteci....mmm....eu ce am sa fac?
Ar fi pacat sa imi murdaresc starea asta de spirit si gandurile pe care le am acum in locurile acelea, si stiu ce am sa fac.....

Am sa ma urc in masina( am pus ceva muzica de suflet pe mp3) si am sa ma duc sa imi risipresc gandurile in locurile mele de suflet, adica o sa conduc in deriva( dar constienta:P), o sa dau ture si o sa cant de una singura ce imi place mie, cu vocea asta groaznica pe care o am la cantat, dar o sa fie seara mea si am sa ma dezlantui...in ganduri...

rasuflu usurata( de fapt oftez), pentru ca imi dau seama ca ce am scris mai sus nu m-a facut nici de data asta sa ma conving ca nu echiar ok, ca iar ma urc in masina si ma plimb singura, ca volanul ala e ghidat de ganduri si ma duce in locuri pline de amintiri......dar degeaba m-as muta( am facut prostia) in alta pare, pt ca amintirile le port in suflet, dar nu vreau sa le pierd,.....merg sa le improspatez...

asa ca am plecat, daca ma vedeti la semafor cantand si dand din cap de una singura, eu sunt....:D

dar nu sunt singura, sunt eu si gandurile mele....

ps..am inceput sa citesc blogul lui Meshuga( sex de cuvinte)

5 comentarii:

meshuga spunea...

multumesc mult pt dotinta ta de a-mi citi blogul

on topic: de multe ori eu ma plimb pe strada ,eu cu gandurile mele, las volanul in pace, in masina vantul nu ma poate biciui pe fata, in masina lumea nu ma poate impiedica sa inaintez cu avant, in masina ma simt inchis

eu nu mi-am rezervat nici-o o masa nicaieri,chiar daca e vineri seara

sunt inca la servici, voi pleca spre casa in 20 de minute, si las masina in parcare, azi merg pe jos alaturi de vant.......

SIRENA spunea...

frumos...
eu o sa iau masina pt ca ploua, sau ninge, nici nu mai stiu

Razvan spunea...

iti multumesc inca o data pentru aprecierile si comentariile tale!!! vazand ca mi-ai citit blogul in totalitate si ca ai comentat atatea articole, pentru cateva secunde am ramas mut...am simtit pentru a 2-a oara ca blogul asta chiar "e de folos"

o seara (plimbare) reusita si un weekend asa cum vrei!

p.s: nici eu nu mi-am rezervat nimic pentru seara asta...am avut o zi tare plina si abea am ajuns acasa...dar maine plec la munte...

meshuga spunea...

cum a fost plimbarea?

aseara o doamna era sa ma calce pe trecerea de pietoni in plin verde..........

nu ddea din cap si nici nu asculta muzica,deci sigur nu erai tu :))

SIRENA spunea...

cu siguranta nu am fost eu...pentru ca nu sunt o doamne:P:P:P

a fost revigoranta!