luni, 10 noiembrie 2008


Am fost din nou acolo, in locul acela, acolo unde am fost atat de fericiti, in locul unde am sarbatorit, in locul in care ne-am hotarat ce vom face in urmatorii ani din viata....

Tu mai tii minte?....te mai gandesti macar la locul ala?
Stiu ca te gandesti...si stiu ca simti de fiecare data cand eu ma gandesc....sau cand eu sunt acolo....
De data asta m-am hotarat sa ajung acolo singura, sa arunc amintirile,dar nu s-au innecat....au iesit la suprafata si au stralucit si mai tare in bataia palida a soarelui, si pareau ca ard, dar se aprindeau, si norii pareau ca le acopera, dar le nuantau si mai mult...

Si m-am intors acasa ingandurata, convinsa ca nu te voi uita.....
acum ma gandesc....m-am dus acolo ca sa uit sau ca sa retraiesc acele clipe?
am vrut ca vantul sa spulbere amintirile sau sa iti simt atingerea pe obraz?
speram sa te vad acolo?
a fost apus...sau........

Tu ce crezi?

4 comentarii:

meshuga spunea...

.......... poate a fost doar un rasarit impletind pentru voi un nou inceput,

e frumos sa ai locuri pline de povesti stiute doar de voi doi

SIRENA spunea...

un inceput am avut...acum doi ani, un inceput de sfarsit din pacate....

Razvan spunea...

"se spune ca lucrurile care au un inceput, au si un sfarsit"....uneleori asta poate fi o consolare...dar de cele mai multe ori doare, si doare tare...mai ales cand e vorba de iubire!

speranta moare ultima!

SIRENA spunea...

da, prima zi din restul vietii....