miercuri, 19 noiembrie 2008

NE-AM IUBIT, SAU DOAR MI S-A PĂRUT?

Să fie oare capăt de drum sau daor un zid mai înalt pe care trebuie să-l trec?... E mult prea solid să poată fi doborât cu privirea.....e prea înalt să-l pot sări din prima, va trebui să mă caţăr!
Nu mai ştiu nimic! Nici ce e cu mine, nici ce mai simt, nici ce mai vreau, nici ce mai am!Dar oare am avut vreodată ceva sau doar mi s-a părut?
Ce străin îmi e omul de lângă mine! Cum poate fi tot el, acela care îmi vorbea frumos, care era atent, care nu se mai sătura să mă privească? Cum poate fi tot el, acela alături de care am trăit cele mai frumoase clipe?
Ne-am iubit, sau doar mi s-a părut?
Strălucirea pe care a cunoscut-o în ochii mei când îl priveam, acea strălucire a dispărut şi n-a mai rămas nimic!
A rămas ceva bun şi pentru mine?
Nu mai vreau frânturi de fercire, aburi de iubire...de fapt nici nu mai ştiu ce mai vreau---
dar pe mine mă mai vrea cineva?

2 comentarii:

Razvan spunea...

uneleori, unele ziduri trebuiesc sarite in doi...de unul siongur nu are nici un rost....

daca am inteles eu bine...un drum, o relatie s-a terminat...asta nu trebuie sa fie finalul...intotdeauna se poate si mai rau dar si mult mai bine...vei gasii cu siguranta acea persoana care sa te merite si sa te aprecieze pentru ceea ce esti ~nimic nu e intamplator in viata~

o zi faina!

SIRENA spunea...

NIMIC NU E INTAMPLATOR....sa stii ca dupa asta ma ghidez in viata

ceea ce e trist e faptul ca relatia s-a incheiat acum un an si ceva...si totusi a ramas aproape totul cu mine

imi amintesc cu placere si asta ma face sa scriu, sa zambesc, chiar daca imi e dor