vineri, 31 octombrie 2008

AMBALAJ SI CONTINUT

m-am intrebat de atatea ori de ce suntem atat de...mici nu gasesc cuvantul potrivit....am in minte ceea ce vreau dar mi-e teama ca n-am sa gasesc cel mai potrivit ambajal(cuvant) pentru gandul si imaginea pe care o am in minte....

se pune pret pe fizic( ok, e frumos, e cel care atrage o privire sau ridica vreo spranceana) dar esenta este sub ambalaj, frumusetea fizica se poate pierde intr-o secunda si pun pariu ca atunci sufletul nu ar mai valora nimic pentru unii si altii

mi s-a intamplat de multe ori sa intalnesc o persoana care nu mi se parea a avea nimic interesant sua placut sau frumos fizic, dar am discutat, i-am cunoscut gandurile, sufletul si pur si simplu nu am mai vazut fizicul neplacut...

dar cati sunt ca mine?
de ce toti aleg tiparul iubitelor de pe coperat unei reviste a carei poza este prelucrata in Photoshop?


TU CUM ESTI?

4 comentarii:

andy spunea...

sunt multi cei care zic ca pentru ei fizicul nu conteaza, pana nu te vezi totul este ok, iti declara iubirea, iti aduc luna de pe cer, iar dupa ce te-a vazut, in cazul in care nu ai fost pe plac nici nu mai de de acea persoana, se ascunde, se face nevazuta. Dar stii care e ironia sortii, multi din cei care fac asa sfarsesc rau de tot, exact cu ceea ce nu era pe placul lor.

SIRENA spunea...

mutumesc ca ai acceptat sa public comentariul lasat la blogul tau ca un blog pentru mine, asta inseamna ca raspunsul meu a ridicat de fapt semne de intrebare

meshuga spunea...

eu sunt prea mic pentru lumea asta mare, sunt prea incet pentru lumea asta grabita, sunt prea urat pentru lumea avida de frumuseti,

dovada a trecerii timpului peste mine ,sunt ridurile , ochii gri si zambetul cald , dar cine sta sa le priveasca , toti sunt grabiti spre ...........cine stie oare

SIRENA spunea...

toti par grabiti, multi au uitat sa se mai opreasca in loc sa mai priveasca frumusetea unei frunze firave de toamna, "timpul parca nu mai are rabdare" dar ne distrugem valorile incercand sa fim ceea ce am fi putut fi, sau ceea ce ne-am fi dorit sa fim, sau ceea ce ar fi dorit altii sa fim...insa viata e deja prea scurta pentru a fi altcineva.....

meshuga, nu esti nici prea mic, nici prea incet nici prea urat...te-ai gandit ca esti perfect pt cineva in lumea asta?